Dagactiviteiten

Cliënten krijgen zinvolle dag- en vrijetijdsbesteding. Hierbij liggen de accenten op creatief, educatief, individueel en emotioneel gebied. Gaat jouw voorkeur uit naar Dagbesteding Creatief, Buiten/Actief of naar Beleving? Het kan allemaal! Bij Prinsenstichting hebben we een groot aanbod aan leerwerkplekken en dagbestedingslocaties. Kijk hier voor het totaalaanbod van Leerwerkplekken & Dagbestedingslocaties.

Voor vrijetijdsactiviteiten kun je kiezen voor een activiteit in de maatschappij of juist meer besloten.
Ontwikkeling-List

Ontwikkeling

Nieuwe dingen leren, ontdekken en ervaren in een veilige omgeving. Zo ontwikkel je jouw zelfstandigheid en zelfredzaamheid.
Dagbesteding-List

Dagbesteding

Dagbesteding is een belangrijk aspect van het dagelijks leven. Het geeft een fijne en zinvolle invulling van de dagen.
Werk-List

Werk

Werken geeft plezier en betekenis aan de dag. Stap voor stap werken we aan de vaardigheden die nodig zijn voor jouw baan.
Vrijetijd-List

Vrije tijd

Als school of werk voorbij zijn, is het tijd voor iets waaraan je plezier beleeft en waar je andere mensen kunt ontmoeten.
Sport-List

Sport

Beweging en sport is natuurlijk belangrijk voor je conditie en het op peil houden van je lichaamsgewicht.
Natuur-List

Natuur & beleving

Het beleven van de natuur voelt vaak als een cadeautje. Een heerlijke manier om te ontspannen of juist om zintuigen te prikkelen.