Dagactiviteiten

Cliënten krijgen zinvolle dag- en vrijetijdsbesteding. Hierbij liggen de accenten op creatief, educatief, individueel en emotioneel gebied. Gaat jouw voorkeur uit naar Dagbesteding Creatief, Buiten/Actief of naar Beleving? Het kan allemaal! Bij Prinsenstichting hebben we een groot aanbod aan leerwerkplekken en dagbestedingslocaties. Kijk hier voor het totaalaanbod.

Voor vrijetijdsactiviteiten kun je kiezen voor een activiteit in de maatschappij of juist meer besloten.
Ontwikkeling-List

Ontwikkeling

Nieuwe dingen leren, ontdekken en ervaren in een veilige omgeving. Zo ontwikkel je jouw zelfstandigheid en zelfredzaamheid.
Dagbesteding-List

Dagbesteding

Dagbesteding is een belangrijk aspect van het dagelijks leven. Het geeft een fijne en zinvolle invulling van de dagen.
Werk-List

Werk

Werken geeft plezier en betekenis aan de dag. Stap voor stap werken we aan de vaardigheden die nodig zijn voor jouw baan.
Vrijetijd-List

Vrije tijd

Als school of werk voorbij zijn, is het tijd voor iets waaraan je plezier beleeft en waar je andere mensen kunt ontmoeten.
Sport-List

Sport

Beweging en sport is natuurlijk belangrijk voor je conditie en het op peil houden van je lichaamsgewicht.
Natuur-List

Natuur & beleving

Het beleven van de natuur voelt vaak als een cadeautje. Een heerlijke manier om te ontspannen of juist om zintuigen te prikkelen.