Werk

Het hebben van werk geeft betekenis aan je dagelijkse leven. Het geeft je iets om zinvol mee bezig te zijn en plezier in te hebben. Tegelijkertijd kom je zo in verbinding te staan met anderen.

In een veilige omgeving kun je bij ons op je eigen niveau de benodigde vaardigheden ontwikkelen die je nodig hebt voor een baan. Denk aan werkhouding, arbeidsritme, omgaan met collega’s en het opdoen van werkervaring. Stap voor stap werken we zo samen toe naar een (betaalde) baan.Zowel binnen Prinsenstichting als hier buiten zijn allerlei mogelijkheden.

Onze jobcoaches kunnen je ondersteunen bij het vinden van werk wat bij jou past!
Dagbesteding - Buiten - List

No Limits

Leren en werken bij No Limits. Ga jij de uitdaging aan?
Werken - Dienstverlening - List

Dienstverlening

Bij de afdeling Dienstverlening kun je aan de slag met kopieerwerk en afwerking van informatiemateriaal.
Werk - Freds - List

Fred’s

Ben je creatief? Dan kun je aan de slag bij Fred’s Kadoshop & kunstatelier in het centrum van Purmerend.
Werk - Externe Bedrijven - List

Werken bij een extern bedrijf

De jobcoaches ondersteunen je bij het ontwikkelen van je vaardigheden en bij en het vinden van de baan die bij jou past!
Werken - Heel Europa - List

Werken in de horeca

Hoe lijkt het jou om een lekkere kop koffie met zelfgemaakte appeltaart klaar te maken? Of een lunch, daghap of uitgebreid diner?
Werk - Dienstverlening - List

Jobcoaches

Heb je begeleiding naar werk of begeleiding op het werk nodig? Onze jobcoaches helpen je graag op weg!