No Limits

Ontdek de superheld in jezelf! No Limits nodigt je uit om het beste uit jezelf te halen en de superheld in jezelf te ontdekken.

Leuke leerwerktrajecten
Via een leerwerktraject bij No Limits krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen. Je kunt kiezen uit: Horeca, Woonhulp, Logistiek, Groen en Schoonmaak. Vooral Horeca en Woonhulp zijn bijzonder in de regio. Daarvoor moet je gewoon bij No Limits zijn! Een leuke en enthousiaste groep van begeleiders en jobcoaches helpt je tijdens het leren en werken.

Iedereen kan meedoen
No Limits is het opleidingscentrum in de regio Zaanstreek/Waterland voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. We helpen mensen met een matige tot licht verstandelijke beperking en/of mensen met een lichte psychiatrische beperking, op weg om zich te ontwikkelen. No Limits is onderdeel van Prinsenstichting en zet zich in voor een maatschappij waarin iedereen kan meedoen. We kijken naar wat je leuk vindt, waar je goed in bent en hoe je dit zo goed mogelijk kunt inzetten. Hierdoor leer je nieuwe dingen en kun je doorgroeien naar (betaald) werk.

Meer weten?
Klik hier voor de folder voor deelnemers..
Bel 0299 459 506 of mail nolimits@prinsenstichting.nl. Dan horen we graag jouw verhaal en vertellen je over de mogelijkheden!

Als bedrijf aan de slag met deelnemers van No Limits? Klik hier voor de folder voor bedrijven.

Maart 2017 - Beide deelnemers Special Forces Work Schoonmaak halen diploma!
September 2018 - Van dagbesteding naar Woonhulp in de ouderenzorg (verschenen in Zorgvisie)
Posters van superhelden No Limits
Filmpje Opleiding woonhulp Prinsenstichting