Thema-avonden

Iedere maand organiseren wij een thema-avond zoals een 'Italiaanse avond' of bijvoorbeeld een 'Burger avond'. Ook op speciale dagen zoals met Kerst, Pasen of Moederdag kunt u genieten van een brunchbuffet of 3-gangen keuze diner. Deze bijzondere evenementen worden op deze pagina aangekondigd en ook op onze Facebookpagina.

Snert!

Voor de laatste keer dit jaar serveren we huisgemaakte erwtensoep! In samenwerking met de leveranciers van Boeren & Buren serveren we heerlijke erwtensoep (maximaal 2 kommen) met brood en stoofpeertjes voor maar €7,75! Reservering is verplicht!

Schnitzelavond!

Op donderdag 27 februari kunt u heerlijk schnitzel eten in ons Grand Café! U heeft de keuze uit 4 verschillende toppings op uw schnitzel, wat dacht u bijvoorbeeld van een schnitzel Hawaï met kaas en ananas? Of een Holsteiner schnitzel met champignons, ui en een spiegelei?

Aansluitend zenden we op twee schermen de beslissende wedstrijd in de Europa League tussen Ajax en Getafe uit!

Reserveren kan direct via 0299-459451 of via onze facebookpagina!

Pasen in het Grand Café

Op eerste paasdag, zondag 12 april, serveren wij een heerlijke paasbrunch. Genieten van o.a. verse broodsoorten, luxe vleeswaren, kazen en vis en nog veel meer lekkere hapjes? Reserveer dan snel voor de brunch. We starten om 11.00 uur en eindigen rond 14.00 uur. Kosten zijn €22,50 per persoon voor volwassenen en €12,50 voor kinderen tussen de 4 en 14 jaar.

Gooische vrouwen bingo

Een aantal keer per jaar organiseert Grand Café Heel Europa in samenwerking met twee vrijwilligers de Gooische vrouwen bingo. Deze bingo kost € 25 per persoon voor 6 rondes. U kunt hierbij prachtige prijzen winnen! Wat dacht u bijvoorbeeld van een high tea bij het Amstel Hotel, een rituals pakket of een tas van Michael Kors! Er zijn per bingo ongeveer 120 plaatsen. Wacht dus niet te lang met reserveren.

De bingo's zijn gepland op:

Zaterdag 14 maart (Vol)

Zaterdag 11 april (Vol)

Zaterdag 16 mei (Vol)

Zaterdag 20 juni (Vol)

Zaterdag 18 juli

Zaterdag 19 september

Zaterdag 17 oktober

Zaterdag 21 november

Zaterdag 12 december

Reserveren

Reserveren kan via de facebookpagina van Gooische vrouwen bingo of per e-mail: gooischevrouwenbingo@outlook.com.

Vooraf kunt u, op reservering, genieten van een twee-gangenmenu voor slechts €15,00!