Op deze pagina vindt u een overzicht van de mogelijkheden van Grand Café Heel Europa.

Feesten en bijeenkomsten

Als u iets te vieren heeft, gezamenlijk met anderen het glas wil heffen of een bijeenkomst wilt organiseren, dan kan dat natuurlijk in ons Grand Café Heel Europa. Grote en kleine bijeenkomsten, wij bedienen u graag op maat.

High tea

Samen genieten van een heerlijke high tea? Dat kan in ons sfeervolle Grand Café Heel Europa. Al vanaf € 20,00 per persoon kunt u genieten van drie rondes met warme, koude, zoete en hartige hapjes welke grotendeels gemaakt worden in onze eigen keuken. Reserveren is verplicht en kan tot 48 uur van tevoren! Van een high tea genieten met een grote groep? Ook dit kan, onze serre is hier uitermate geschikt voor! Meer informatie? Kom langs of stuur een mailtje naar Grandcafe@prinsenstichting.nl

Nieuw! High Tea arrangement i.c.m. workshop porselein stippen!

Heb je iets te vieren of wil je gewoon een hele gezellige middag beleven? Dan is dit een superleuk arrangement! Onder het genot van een heerlijke 3-gangen High Tea ga je aan de slag met het stippen van een porseleinen product! Met speciale porseleinverf creëer je de mooiste designs waarbij je alle vrijheid hebt om te bedenken welk patroon je wilt maken. Uiteraard zijn er ook voorbeelden die je daarbij op weg kunnen helpen. Onder begeleiding van Claudia Jager wordt u uitgelegd hoe het allemaal in z'n werk gaat. Nieuwsgierig geworden?! Neem dan gauw een kijkje op de website

Vergaderen, presentatie, verjaardag of jubileum

De serre welke zich achterin ons restaurant bevindt, is uitermate geschikt voor uw besloten bijeenkomst. Dit kan een verjaardag, vergadering of training zijn. Voor het gebruik van de ruimte berekenen we geen kosten, mits er gebruik wordt gemaakt van onze horeca mogelijkheden.

Uw verjaardag vieren kan daardoor al vanaf € 18,00 per persoon op bijvoorbeeld een zaterdagmiddag met gebak, bier, wijn, fris en lekkere koude- en warme hapjes.

Meer informatie?

Stuur een mailtje naar grandcafe@prinsenstichting.nl of bel (0299) 459 451.