Onderaan deze pagina vindt u onze lunch- en dinerkaart en de mogelijkheden voor vergaderingen, feesten en partijen.

De lunchkaart bestaat uit verschillende koude en warme broodjes en huisgemaakte salades. We werken met verse en kwalitatief goede producten zodat u kunt genieten van een heerlijke lunch. Wist u bijvoorbeeld dat onze carpaccio gesneden wordt van een mooi stuk gerookte rib-eye? Of dat onze tonijnsalade volledig huisgemaakt is? Alleen de tonijn vangen we niet zelf natuurlijk.. De gerechten op onze lunchkaart zijn te bestellen tussen 12.00 uur en 17.00 uur.

De dinerkaart bestaat uit verschillende voor-, hoofd-, en nagerechten. Deze zijn los te bestellen, maar ook in een goedkoper 3-gangen menu. Zo kunt u genieten van een vismenu, een vleesmenu en een menu om te delen, de liefde gaat tenslotte door de maag! De gerechten van onze dinerkaart zijn te bestellen tussen 17.00 uur en 21.00 uur, in het weekend tot 20.00 uur.

Naast de reguliere menukaart hebben we ook ons dagmenu. Benieuwd wat hier op staat? U kunt het vinden onder Weekmenu aan de linkerzijde van de pagina.

Lunchkaart 2019

Dinerkaart 2019

Overzicht feesten & partijen (PDF)