Deze pagina biedt jou als medewerker van Prinsenstichting toegang tot portalen voor je opleidingen en je persoonlijke omgeving in AFAS Insite.

In de zorg ben je nooit uitgeleerd. Net als bij de Formule 1 races, maak jij een pitstop wanneer het nodig is om bij te tanken, nieuwe kennis op te doen en er weer vol energie tegenaan te gaan. Als medewerker heb jij via PitStop dagelijks toegang tot een breed aanbod aan e-learnings (Good Habitz). Ook vind je hier welke opleidingen er zijn om bijvoorbeeld te leren werken met nieuwe technieken of om te voldoen aan nieuwe wet- en regelgeving.

Inloggen Pitstop

Wil je meer weten over PitStop? Neem contact op met Team Opleidingen.

Als medewerker van Prinsenstichting kun je via AFAS Online zelf declaraties indienen, je salarisstrook inzien, je persoons/adresgegevens wijzigen na een verhuizing of bijvoorbeeld je jaaropgave downloaden. Je hebt altijd toegang tot jouw gegevens in je dossier; die hier veilig staat opgeslagen.

Bij het inloggen geldt een twee-factorauthenticatie. Met andere woorden je identiteit wordt vastgesteld met twee verschillende componenten, bijvoorbeeld wachtwoord en toegestuurde code op je telefoonnummer.

Inloggen AFAS Medewerkerportaal