Naar overzicht

Met wie deel jij je glimlach?

@Prinsenstichting, @Zideris en @Silverein (samen Zorggroep De Opbouw) organiseren gezamenlijk de Verbindingsdagen voor alle collega’s op woensdag 13 en donderdag 14 oktober.

Je kunt interessante lezingen en voorstellingen volgen van o.a. Erik Scherder,  Jaap Bresser, workshops over Omdenken, de overgang, duurzaamheid, er is een eigen Dragon’s Den en een mooie afsluiting door onze collega spoken-word artiest @Levi Noë en veel meer! Jij kunt hier als trouwe volger van ons kanaal bij zijn!

Op woensdag 13 en donderdag 14 oktober is deze link de hele dag actief en kun je onze livestream volgen: https://eventleader.eu/opbouw-verbindingsdagen/#/page/livestream-1)

In café De Prins richten we daarnaast gezellige ontmoetingsplek in, waar ook cliënten en hun naasten welkom zijn voor een kop koffie met wat lekkers erbij en waar zij het online programma kunnen volgen vanaf een groot scherm.

De Verbindingsdagen zijn voor medewerkers en vrijwilligers om weer nieuwe energie op te doen na een pittig jaar, om elkaar te ontmoeten, te ontspannen, samen te genieten en elkaar te inspireren en te versterken.

Naar overzicht