Naar overzicht

De Week van Zorg en Welzijn is vernieuwd en gaat verder als de Ontdekdezorg week. Deze vindt plaats van 16 tot en met 21 maart. Met deze nieuwe naam sluit de week beter aan bij de kracht van de landelijke 'Ik Zorg campagne'. Het doel is om in deze week zij-instromers, carrièreswitchers en herintreders enthousiast te maken voor een baan in de sector zorg en welzijn.

Diverse locaties zetten gedurende deze week hun deuren open; een leuke en nuttige manier om mensen te laten zien wat er op een locatie allemaal gebeurt en wat het werk inhoudt. Welke locaties meedoen lees je binnenkort hier.

Bij Prinsenstichting is het gras groener
Op woensdag 18 maart van 10.00 - 14.00 uur organiseren we een speciale dag voor mensen (liefst met ervaring in de zorg) die interesse hebben om bij Prinsenstichting te werken. De dag start in het Dienstencentrum, Kwadijkerpark 8 in Purmerend. We vertellen je wie we zijn, wat we doen, hoe we werken en vooral voor wie. Daarnaast krijg je een rondleiding over onze locatie Spinnekop/Kwadijkerpark en maak je kennis met de bewoners. Ook bezoek je een woning en een activiteitencentrum. Zo krijg je een nóg beter kijkje achter de schermen. Je kunt je hiervoor aanmelden via werkenbij@prinsenstichting.nl

Naar overzicht