Naar overzicht

Vindt u het ook zo gezellig als de openhaard weer aankan? Heerlijk met een kop warme chocolademelk op de bank? Dat is pas genieten! Onze cliënten van dagbestedingslocatie de Groene Hoek hebben het u alvast gemakkelijk gemaakt.

Zij zijn al maanden druk bezig voor u geweest met het zagen en kloven van bomen in mooie, handzame blokken. Het openhaardhout is te koop voor slechts € 4,= per zak en deze zijn groter dan de gemiddelde zak die u bij de bouwmarkt kunt kopen.

Contant betalen
Er kan alleen betaald worden met contant geld. Wij houden ons uiteraard aan de 1,5 m regel en stellen het op prijs als u dat ook doet. We vragen u bij betaling het geld op een dienblad te leggen en pakken het niet zelf aan. We vragen u ook om niét mee naar binnen te lopen wanneer er geld gewisseld moet worden. Ook bij het inladen van het hout in uw auto houden we afstand van elkaar. Op deze manier zijn wij u graag van dienst!

De Groene Hoek is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 16.00 uur, locatie Spinnekop, ingang Flevostraat (Purmerend), na 250 meter aan de rechterkant.

Naar overzicht