Cliënten Prinsenstichting spelen mee in theaterstuk Lang en Gelukkig

14 november 2017 -
Op 29 en 30 december treedt Theatergroep Flexibel met haar 5e productie op in de Purmaryn in Purmerend.Theatergroep Flexibel is een theatergroep van ruim 25 volwassenen met een verstandelijke beperking. Lang & Gelukkig is een doldwaze sprookjesparade, waarin de prins een bal ‘old-fashioned’ vindt, Roodkapje geen interesse heeft in haar oma en Assepoester maar liefst zeven stiefzussen blijkt te hebben. De productie staat onder regie van Henriette ter Riet en is een productie van Cultuurhuis Wherelant.

Jesse, de wolf van Roodkapje, is één van de bewoners van Prinsenstichting die met veel plezier meedoet aan de doldwaze theatervoorstelling 'Lang en Gelukkig'. Wil jij twee kaartjes winnen voor de voorstelling op zaterdag 30 december om 14.30 uur in Theater de Purmaryn? Kijk dan snel op onze facebookpagina voor de LIKE&WIN-actie.

De voorstelling Lang en Gelukkig is te zien op 29 december om 19.30 uur en op 30 december om 14.30 uur. Kaartverkoop verloopt via www.depurmaryn.nl.