Esmee is mijn Valentijn

12 februari 2018 -

Valentijnsdag is soms een prettig geheugensteuntje om aan de liefde herinnerd te worden, maar dat hebben Kishan en Esmee niet nodig. Zij hebben de liefde gevonden.

Oud ict-er Kishan (34 jaar) eet 5x per week bij het Steunpunt Rudolf Garrelsstraat. Daar heeft hij de 20-jarige Esmee ontmoet. Een leuke vlotte studente die weet wat ze wil. ”Maar ze zag me eerst niet staan hoor”, vertelt Kishan. “Klopt, ik ben een echte kat-uit-de-boom-kijker”, lacht Esmee, “bovendien was ik helemaal niet op zoek naar iemand. Maar na een tijdje begon het toch te kriebelen. We spraken af en het klikte.”

Hij maakt me blij
Inmiddels wonen de twee samen en het gaat supergoed. “Heerlijk om met elkaar te kletsen en filmpjes te kijken op de bank”, vertelt Esmee. “We hebben het heel leuk samen. Kishan is een lieve, zorgzame, grappige jongen. Hij maakt me blij.” Eten doen ze nog steeds bij het Steunpunt. “Shoarma met zelfgemaakte knoflooksaus smaakt nergens lekkerder dan daar!”

Het Steunpunt, een samenwerkingsverband tussen Prinsenstichting en Leviaan is geopend van 17.00 – 19.00 uur voor iedereen die het leuk vindt samen te eten. Ook mensen die vragen willen stellen over bijvoorbeeld lastige onderwerpen zijn van harte welkom. Wil jij ook mee eten? Meld je dan 1 dag van tevoren aan via (06) 308 587 95.