Feest 'Dromen zijn bedrog' in P3, daar ben jij toch ook bij?

04 juni 2018 -

Het is bijna zover.....ons eigen 'Dromen zijn Bedrog' feest op dinsdag 5 juni in P3! Prinsenstichting organiseert dit feest voor cliënten, verwanten, begeleiders, ondersteunende diensten en vrijwilligers. Daar ben jij toch ook bij? Om 13.00 uur gaat het eetplein open en van 14.00 - 17.00 uur treden artiesten op.

Wij hebben er heel veel zin in en hopen op een grote opkomst
Het parkeerterrein tegenover de P3 wordt voor een groot gedeelte afgezet voor taxibusjes wat het halen en brengen vergemakkelijkt. Via een groot scherm in de foyer kun je ook de zangers zien. Het balkon wordt geopend en er wordt ruimte gemaakt voor cliënten die in een rolstoel zitten. Daarnaast zijn er BHV-ers aanwezig. En de kleine zaal wordt omgetoverd tot een gezellig eetplein waar iedereen even rustig kan genieten van alle lekkere hapjes die gemaakt worden door Grand Café Heel Europa en Brownies & downieS.

Wie treden er op?
Uiteraard hebben we gezorgd voor vier lookalikes van bekende artiesten. Ben jij fan van Frans Bauer, Guus Meeuwis, Jan Smit of misschien wel Gerard Joling? Dan heb je geluk en kun je genieten van een heerlijke middag vol muziek en gezelligheid!

Nog even alles op een rijtje
Wanneer: dinsdag 5 juni
Waar: P3 in Purmerend
Hoe laat: Eetplein 13.00 - 17.00 uur in de kleine zaal / Start 'Dromen zijn Bedrog' in de grote zaal 14.00 - 17.00 uur

Cliënten, verwanten, begeleiders, ondersteunende diensten, vrijwilligers. Iedereen is van harte welkom om met ons mee te feesten. De entree is gratis! Hapjes (eetplein) en drankjes zijn voor eigen rekening maar tegen gereduceerde prijzen.

We gaan er met z'n allen een fantastisch feest van maken!

Graag aanmelden via mailadres:vvtregio1@prinsenstichting.nl