Werken in de zorg? Kom speeddaten bij Fred's op 15 september

15 augustus 2018 -

Prinsenstichting organiseert op zaterdag 15 september een speeddate voor zorgbanen bij Fred’s Kadoshop & kunstatelier*, Breedstraat 16 in Purmerend. Tussen 11.00 – 15.00 uur ben je van harte welkom en gaan we graag met je in gesprek over jouw mogelijkheden. Kijk hier voor de flyer.

Heb jij lef om in de gehandicaptenzorg te komen werken?
Ben je MBO-scholier, zij-instromer of heb je misschien al ervaring in de gehandicaptenzorg? Dan zijn wij op zoek naar jou! Met verschillende opleidingsachtergronden kun jij bij ons terecht in diverse vormen van zorg en ondersteuning. Jouw persoonlijkheid en levenservaring is van waarde om samen het verschil te maken in de gehandicaptenzorg.

Pak jij de uitdaging aan?
Bij Prinsenstichting maak je deel uit van een organisatie met lef! Hier heb jij ruimte voor eigen keuzes, leren we van elkaar, kijken we altijd naar wat kan, mag jij groeien als persoon en pakken we een uitdaging met beide handen aan. Zo zorgen wij samen voor een zinvol leven en zinvol werk. Zowel voor onze medewerkers als voor cliënten.

*Fred’s Kadoshop & kunstatelier is onderdeel van Prinsenstichting

Kelly_1