Fred's Kadoshop & kunstatelier houdt Open Huis op 29 september

12 september 2018 -

Zaterdag 29 september van 10.00 – 16.00 uur organiseren de kunstenaars en medewerkers van Fred’s Kadoshop & kunstatelier een Open Huis. Komt u ook langs?

Door het hele pand en in het achterliggende atelier is een expositie te zien van zeer gevarieerde werken van keramiek en schilderijen. Onze kunstenaars zijn aanwezig en vertellen u graag hoe zij zich laten inspireren. Overigens is het mogelijk om in groepsverband een workshop schilderen te volgen samen met de kunstenaars. Vraagt u de medewerkers naar de mogelijkheden.

Op zoek naar een uniek geschenk?
Momenteel staat de kadoshop vol met prachtige handgemaakte herfstartikelen. U kunt natuurlijk ook bij Fred's terecht voor diverse woon-, bruiloft- en geboorteaccessoires. De medewerkers helpen u graag in het maken van een keuze. Alvast een bestelling plaatsen voor de komende feestdagen? Dat kan, onze medewerkers vertellen u graag wat er allemaal mogelijk is.

Graag tot ziens op zaterdag 29 september bij Fred’s Kadoshop & kunstatelier, Breedstraat 16 in Purmerend!