Stem je ook? Extra uitleg over de gemeenteraadsverkiezingen

22 februari 2018 - Kom naar de informatiebijeenkomst

MEE Amstel en Zaan, Odion en Prinsenstichting organiseren informatiebijeenkomsten over de gemeenteraadsverkiezingen voor mensen met een beperking.

Wil je goed voorbereid gaan stemmen? Kom dan naar deze bijeenkomst!

Wat ga je doen die avond:

• Uitleg over hoe stemmen werkt
  • Oefenen met stemmen
  • Ontmoeten van fractieleden van de verschillende partijen
  • Vragen stellen over wat jij belangrijk vindt in jouw gemeente

De bijeenkomst in Zaandam is op maandag 5 maart van 18:30 uur tot 21:00 in het stadhuis Zaandam, Stadhuisplein 100. Geef je op voor 1 maart via c.krale@meeaz.nl

De bijeenkomst in Purmerend is op dinsdag 6 maart van 18:30 uur tot 21:00 in het stadhuis Purmerend, Purmersteenweg 42. Geef je op voor 1 maart via y.vos@meeaz.nl

Waarom vinden we dit belangrijk?

Wij willen mensen met een beperking en de politiek de mogelijkheid geven om met elkaar in gesprek te gaan over de onderwerpen die er voor deze groep toe doen. Fractieleden van de gemeenten zijn uitgenodigd om deel te nemen aan speeddates waarin vragen van de deelnemers beantwoord worden. Ook willen we aandacht vragen voor de landelijke campagne Nederland Onbeperkt. Hierin geeft de gehandicaptensector mensen met een beperking een gezicht en vraagt zij aandacht  voor hun zorgen, belangen en rechten (zie ook www.nederlandonbeperkt.nu).

Klik hier voor de uitnodiging van Zaandam.
Klik hier voor de uitnodiging van Purmerend.