Terugblik op Kwaliteit en meer in 2018

12 juli 2019 -
Zinvol leven, zinvol werk, een solide organisatie en deskundige partner zijn. Dat zijn de pijlers voor onze dagelijkse inzet. In het magazine ‘Goed, beter, best – terugblik op kwaliteit en meer in 2018’ nemen we u graag mee terug in 2018. Wat hebben we bereikt, waar zijn we trots op en wat kunnen we verbeteren? In het magazine komen het kwaliteitsverslag en jaarverslag samen.

Het kwaliteitsverslag is een verplicht onderdeel van het kwaliteitskader Gehandicaptenzorg dat zich richt op cliënten die zorg ontvangen via de Wet Langdurige Zorg. Wij kiezen ervoor om in dit verslag te schrijven over onze gehele organisatie. Dus ook over de zorg die we verlenen aan cliënten die op basis van andere regelingen bij ons hulp krijgen. Het kwaliteitsverslag helpt ons om te reflecteren op de zorg die wij iedere dag leveren. Dit reflecteren gebeurt door samen met cliënten, verwanten, medewerkers en dit jaar ook externe partijen, stil te staan bij hetgeen we doen en hoe wij en de cliënten dit ervaren. Op die manier krijgen wij een goed zicht op de kwaliteit die we leveren en wat we daaraan kunnen verbeteren.

In het magazine kijken we ook terug op 2018 in bredere zin. Twee cliënten vertellen over hun ervaring en ontwikkeling. Op de laatste pagina’s leest u in vogelvlucht een selectie van feiten en cijfers.

We wensen u veel lees- en kijkplezier! Mocht u vragen hebben over het magazine of willen reageren, dan hoor ik dat graag via info@prinsenstichting.nl

Klik hier voor het magazine. - als bladerbare pdf
Klik hier voor het magazine- als pdf

Terugblik op Kwaliteit en meer in 2018