Welkom bij... Prinsenstichting (40 jaar)

23 juli 2018 - Purmerend

Dit jaar is het 40 jaar geleden dat Prinsenstichting is opgericht. We nemen een heel jaar om deze mijlpaal te vieren met cliënten, verwanten, medewerkers en vrijwilligers. Dit doen we onder andere met een scheutje cultuur. In samenwerking met Cultuurhuis Wherelant presenteert Prinsenstichting theaterprogramma /film ‘Welkom bij…’

Workshops
Via theaterworkshops brengen wij de cliënten in contact met de wereld om hen heen. En vice versa, want door ontmoeting met buurtgenoten en andere betrokkenen ontstaat begrip, nieuwe vriendschappen en inclusie. De activiteiten zijn afgestemd op ieders mogelijkheden, inzet en niveau. Met als resultaat dat mensen met een beperking volop meedoen; ieder zijn talenten ontdekt en het zelfvertrouwen vergroot!

Filmset
Na de workshops verandert Prinsenstichting in een heuse filmset. Tijdens deze opnamedag komt alles samen. Uiteindelijk is
25 november 2018 de feestelijke première van de jubileumfilm ‘Welkom bij...’

Uiteraard zijn alle cliënten die dag het stralende middelpunt, omringd door hun verwanten en medewerkers van Prinsenstichting. Deze dag zetten wij de deur voor iedereen wagenwijd open.

Kijkje achter de schermen
Op verschillende locaties is al druk geacteerd. Nieuwsgierig naar hoe dit was?
Houd ons dus goed in de gaten voor een kijkje achter de schermen.

‘Welkom bij...’ Prinsenstichting!