Diagnostiek

Met psychodiagnostisch onderzoek brengt Zodiak op een systematische manier de beeldvorming rondom een cliënt in kaart. Hierdoor kunnen we passende adviezen geven.

Iedereen is anders, dus heeft andere zorg nodig. Daarom werken wij interdisciplinair. Dit betekent dat bij iedere hulpvraag deskundigen betrokken zijn van verschillende disciplines. Ze hebben uitgebreide kennis en ervaring in hun kennisgebied. Ook delen ze hun kennis met elkaar en vullen ze elkaar aan. Samen hebben zij één doel: de cliënt helpen het beste uit zichzelf te halen en een eigen leven te leiden, zoals de cliënt dat wil.

Voor wie?

Kinderen, jongeren en volwassen met een verstandelijke beperking of zwakbegaafdheid met uiteenlopende (psychiatrische) problemen kunnen bij Zodiak terecht. Als er een vermoeden is van een verminderd niveau van functioneren, kan Zodiak hiernaar onderzoek doen en passende behandelingen aanbieden. Zodiak biedt ambulante, interdisciplinaire behandelingen. Zodiak is onderdeel van Prinsenstichting.