Jeugd

Bij Prinsenstichting kunnen we onderzoeken wat er met een kind aan de hand is. Maar ook, hoe we een kind kunnen ondersteunen om zijn/haar leven te leiden, zoals hij/zij dat wilt. Zo gewoon als mogelijk. Prinsenstichting ondersteunt hierin daar waar het kind en de ouders/ verzorgers dat nodig vinden.

Wij helpen kinderen en ouders/verzorgers graag met het ontdekken van de mogelijkheden en wensen, waarna we samen op zoek gaan naar de beste oplossing. Prinsenstichting heeft alle disciplines in huis en heeft een groot aanbod op het gebied van wonen, logeren/ vakantie, dagbesteding/ ontwikkeling, behandeling, ondersteuning en vrije tijd. Alles wat een kind en zijn omgeving nodig hebben om zich zo goed mogelijk te ontwikkelen

> Lees meer over de mogelijkheden van het Orthopedagogisch Dagcentrum (ODC Wegwijzer) van Prinsenstichting.

> Lees meer over de kansen die Droomklas biedt voor kinderen die (om wat voor reden dan ook) in het regulier basisonderwijs niet  mee kunnen komen.