Grand Café Heel Europa

Grand Café Heel Europa biedt mensen met een licht verstandelijke beperking de mogelijkheid om naar vermogen mee te werken in een horecabedrijf.

Grand Café Heel Europa is gevestigd in de plint van appartementencomplex 'Heel Europa' in de wijk Weidevenne, aan de rand van het centrum van Purmerend. Onze locatie bestaat uit een ruim terras aan de voorzijde, een restaurantgedeelte met aansluitend een serre en een ruim terras aan de achterzijde in de binnentuin van het appartementencomplex. De serre is o.a te reserveren voor presentaties, recepties, feesten en partijen.

U kunt bij ons genieten van een heerlijke kop koffie van eerlijke koffiebonen. Tevens hebben wij een mooie lunch- en dinerkaart voor een kleine prijs. Iedere dag serveren we tussen 17.00 - 19.00 uur een dagmenu bestaande uit een voorgerecht (soep), een dagelijks wisselend hoofdgerecht en een nagerecht van de week. Voor het hoofdgerecht betaalt u € 7,75 en voor het complete menu maar € 12,95.

In het weekend serveren wij tussen 17.00 - 18.00 uur alleen een hoofdgerecht voor de prijs van € 10,50. Daarnaast serveren wij natuurlijk ook a la carte.

Kinderstoelen aanwezig

Heeft u kleine kinderen mee? Geen probleem! Grand Café Heel Europa beschikt over kinderstoelen.

Rolstoel-toegankelijk

Ons restaurant en terras zijn rolstoel-toegankelijk.

Maandag t/m vrijdag: 09.00 uur - 22.00 uur
Zaterdag en zondag: 15.00 uur - 21.00 uur