Klachtenregeling

Prinsenstichting streeft ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kunt u over iets minder tevreden zijn. Bijvoorbeeld als de zorg onverhoopt niet helemaal aan uw wensen voldoet.

Neem dan altijd eerst contact op met de betreffende persoon of de leidinggevende. Vindt u het moeilijk om een klacht in te dienen of wilt u hierbij ondersteuning? Neem dan contact op met één van de Klachtenfunctionarissen Prinsenstichting. We verzekeren u dat dit geen nadelige gevolgen heeft voor de zorg of ondersteuning die u krijgt. Met uw reactie kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren.

Hier kunt u meer lezen over de Klachtenregeling van Prinsenstichting.

Complimenten en ideeën

Natuurlijk zijn we ook benieuwd naar leuke zaken. Heeft u iets te melden, iets leuks meegemaakt, wat betrekking heeft op de dienstverlening van Prinsenstichting, heeft u ideeën of wilt u uw waardering uitspreken. Ook dat horen wij graag!

Contact

Klachten en suggesties kunt u eenvoudig aan ons doorgeven via het contactformulier.