Vacature details

2 tot 3 uur per week
Vrijwilliger
2 februari 2022

Is koken jouw hobby en ben jij op woensdag van 16.30 – 19.00 uur beschikbaar? Meld je dan nu aan bij Mirca Meulenkamp via m.meulenkamp@prinsenstichting.nl. Uiteraard eet je zelf gratis mee!

Naast een keukenprins(ses) zijn we ook op zoek naar een spontane gastheer/vrouw die op zaterdag tussen 13.00 – 15.00 uur beschikbaar is. Mensen komen langs voor wat gezelligheid, een praatje of een spelletje of een lekker kopje soep of tosti. Wil jij bijdragen aan het sociaal welzijn van onze medemens? Meld je dan aan bij Mirca Meulenkamp via m.meulenkamp@prinsenstichting.nl

Het Steunpunt is een initiatief van Prinsenstichting en Leviaan. Op doordeweekse avonden van 17.00 tot 19.00 uur kunnen mensen langs komen voor een kop koffie, een praatje of bijv. voor het doornemen van moeilijke post. Tegen betaling kan gegeten worden. Op deze avonden zijn er altijd twee professionals aanwezig (van Prinsenstichting en Leviaan)