Vacature details

6 uur per week
Vrijwilliger
31 maart 2020

Je zult merken dat onze cliënten ontzettend blij worden van een computerles. Het ontdekken en leren van nieuwe vaardigheden, het kijken van een filmpje waar iedereen het over heeft, het versturen van een berichtje naar een bekende of het luisteren van nieuwe muziek, je zorgt ervoor dat je hun wereld vergroot en het geeft de cliënt het gevoel dat ze erbij horen!

Taken:

• Het begeleiden van cliënten op de computer, tablet of smartphone
  • Uitleg geven over het programma Ikbenonline
  • Het aanmelden van cliënten bij het programma Ikbenonline

Wij vragen:

• Kennis van digitale vaardigheden
  • Een vriendelijk en sociaal persoon die op een duidelijke en rustige manier uitleg kan geven
  • Bij voorkeur beschikbaar op maandag van 10:00 tot 16:00 uur (andere dagen en tijden in overleg)

Interesse?
Lijkt het je leuk om onze cliënten hierbij te ondersteunen, schrijf dan een korte brief waarin je jezelf voorstelt en mail deze naar r.klaver@prinsenstichting.nl

Veelgestelde vragen

Voor cliënten van Prinsenstichting zijn vrijwilligers van onschatbare waarde. Een tevreden blik, stralende ogen, een korte glimlach, een schaterlach of een arm om je heen. Het zijn die kleine dingen die vrijwilligerswerk zo waardevol maken! Of het nu een paar uurtjes per week is of een paar uurtjes per maand. Je bent van harte welkom! Klik hier welke mogelijkheden er zijn om vrijwilligerswerk te doen.