Werken bij Prinsenstichting

Wil jij werken in een informele en zorgzame sfeer? Passen woorden als aanpakken, integriteit, samenwerken en betrokkenheid bij jou? Dan is werken bij Prinsenstichting vast iets voor jou.

Er werken inmiddels ruim twaalfhonderd professionals bij Prinsenstichting en toch is de onderlinge betrokkenheid erg groot. Betrokkenheid naar elkaar, naar het werk en natuurlijk naar onze cliënten.

Aandacht voor jouw wensen
Prinsenstichting ziet haar medewerkers als haar belangrijkste kapitaal en investeert daar veel in. Daarom bieden we je graag een aantrekkelijke werkplek, met een prima sociaal beleid en mogelijkheden tot verdere ontwikkeling. De werksfeer kenmerkt zich als gemoedelijk en open. Ook heeft de organisatie veel aandacht voor individuele wensen. Bijvoorbeeld het bespreken van de werkplek en de werktijden, afgestemd op de balans met het privé-leven.

Alle arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO gehandicaptenzorg. Verder heeft Prinsenstichting een professioneel arbobeleid.

Blijf je ontwikkelen
Omdat Prinsenstichting de ontwikkeling van haar medewerkers belangrijk vindt, is er een breed pakket aan interne scholingsmogelijkheden, goede opleidingsfaciliteiten en stageplaatsen voor alle soorten opleidingen. Denk hierbij aan de  BOL (Beroepsopleidende Leerweg) en BBL (Beroepsbegeleidende Leerweg), HBO opleidingen of opleidingen met een universitair niveau.

Werkmogelijkheden
Er zijn verschillende mogelijkheden om bij Prinsenstichting aan de slag te gaan: via vacatures, vrijwilligerswerk of vakantiewerk. Ook kun je bij ons stage lopen of via een werkervaringsplaats leren om te werken.

Onze vacatures
Werk jij graag samen met gemotiveerde collega’s en hou je van de ‘doe maar gewoon’-mentaliteit? Kijk dan gauw bij onze vacatures. Wie weet mogen we jou binnenkort begroeten als onze nieuwe collega!

Prinsenstichting draagt Beste Werkgeverskeurmerk