Werken bij Prinsenstichting

Bij Prinsenstichting maak je deel uit van een organisatie met lef! Niet alleen is er ruimte voor eigen keuzes, maar we leren ook van elkaar en kijken altijd naar wat mogelijk is. Hier pakken we een uitdaging met beide handen aan. Zo zorgen wij samen voor zinvol leven en zinvol werk. Zowel voor onze medewerkers als voor onze cliënten. Ook krijg jij de kans om te groeien als persoon , want weet je wat zo mooi is? De veelzijdigheid aan doelgroepen (van kind tot jongvolwassenen en van volwassenen tot ouderen. En van licht verstandelijk beperkt tot een meervoudige beperking of tot moeilijk verstaanbaar gedrag) geeft jou volop kans op ontwikkeling. Een loopbaan lang!

Jij wordt bij Prinsenstichting gezien en gewaardeerd. Bovendien heb je binnen zelforganisatie volop ruimte om initiatief te nemen. Jouw persoonlijkheid en ervaring zijn van waarde om samen het verschil te maken.

Bekijk meteen onze vacatures om te zien welke het best bij jou past!

Meer mogelijkheden
Wist je dat we ook mogelijkheden hebben voor vrijwilligerswerkvakantiewerk, stage of werkervaringsplaatsen?