Instromen en interne scholing

Niet meer hoeven pendelen tussen Zaanstreek/Waterland en Amsterdam, maar met plezier werken vlak bij huis, zonder file. Het kan!

De juiste motivatie om in de gehandicaptenzorg te werken staat bij ons voorop. Opleiding en ervaring zijn gewenst en we hebben interne opleidingsmogelijkheden. Iets voor jou?

Mogelijkheden instromers
Heb je een opleiding en ervaring in de gehandicaptenzorg en specifiek met de doelgroep MVG (moeilijk verstaanbaar gedrag)? Dan heeft Prinsenstichting volop mogelijkheden om op korte termijn in te stromen in één van de teams die deze doelgroep begeleiden en verzorgen.

Interne opleidingsmogelijkheden
Heb jij nog niet de juiste opleiding? Maar wel kennis en ervaring met de doelgroep MVG (moeilijk verstaanbaar gedrag)? Wij nodigen je uit om te solliciteren. Samen kunnen wij dan onderzoeken hoe je deze kennis en ervaring kunt opdoen met een opleiding. Interne scholing met huiscertificaat behoort tot de mogelijkheden.

Wil jij in de gehandicaptenzorg aan de slag?
Heb je geen ervaring met deze specifieke doelgroep, maar wel de juiste motivatie om in de gehandicaptenzorg te werken? Laat het ons weten! Wie weet zijn jouw persoonlijke vaardigheden en competenties heel goed inzetbaar in één van onze teams of kun je met de juiste scholing ook bij ons aan de slag!

Bekijk de film: Werken in de zorg, daar krijg je wat voor terug!

Informatie en solliciteren
Wil je meer informatie of wil je solliciteren? Neem gerust contact op met Personeelszaken of stuur je CV en motivatie naar personeelszaken@prinsenstichting.nl