Binnen Zodiak (medisch diagnostisch behandelcentrum van Prinsenstichting) is veel kennis aanwezig. Deze kennis wil Zodiak via training en coaching ook beschikbaar stellen aan behandelaren binnen en buiten zorggroep De Opbouw.

Vergroot je kennis over seksuologie

Seksualiteit is een wezenlijk onderdeel van mens zijn. Het is al vanaf geboorte in ontwikkeling en hoort bij alle seizoenen van het leven. Als je in de zorg werkt, kom je seksuologische vraagstukken tegen. Vergroot je kennis over seksuologie als gedragsdeskundige. Daarmee draag je bij aan het waarborgen van de seksuele gezondheid van cliënten. De scholing is in de vorm van een training of individuele coaching. Net wat past bij jouw behoefte.

Docent Daphne Kemner is gedragsdeskundige-seksuoloog NVVS en verbonden aan het medisch diagnostisch behandelcentrum Zodiak van Prinsenstichting.

In deze video vertelt Daphne wat je kunt verwachten.

Meer informatie kun je lezen in deze folder.

Voor vragen en persoonlijk contact met Daphne kun je mailen naar zodiaksecretariaat@prinsenstichting.nl

Aan de slag met jouw persoonlijk leiderschap

Werken in de zorg vraagt om veel kwaliteiten; je moet kunnen omgaan met ingewikkeld gedrag, kunnen werken in verschillende omstandigheden en in verschillende samenwerkingsverbanden. Het is regelmatig complex en er zijn heel wat ballen hoog te houden. Je kunt niet altijd de werkomstandigheden kiezen, maar wel hoe je ermee omgaat.

Ga als gedragskundige aan de slag met jouw Persoonlijk Leiderschap. Dan kun je vorm geven aan jouw professie, je talenten optimaal benutten en sterk bijdragen aan goede kwaliteit van zorg. De scholing is in de vorm van een training of individuele coaching. Net wat past bij jouw behoefte.

In deze video vertelt Daphne wat je kunt verwachten.

Meer informatie kun je lezen in deze folder.