vrijdag 3 juli 2020
10:30 uur

De Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland organiseert op vrijdag 3 juli (10.30 - 11.30 uur) een webinar over de bezoekregeling. Sylvia Huisman (Arts Verstandelijk Gehandicapten bij Prinsenstichting) zit in het panel om vragen te beantwoorden vanuit haar kennis en ervaring. Informatie over feiten en fabels over corona en besmetting komen aan bod. Ook wordt ingegaan op de dilemma’s in de praktijk.

De coronacrisis heeft enorme impact op de gehandicaptenzorg. Tijdens de lockdown moest iedereen zoveel mogelijk binnenblijven, ook bij organisaties in de gehandicaptenzorg. Cliënten en medewerkers mochten geen gevaar lopen. In de afgelopen maand zijn de maatregelen geleidelijk versoepeld, ook als het gaat om bezoek. Bij de VGN komen veel vragen binnen van ouders/verwanten en professionals over de bezoekregeling. Via dit webinar op vrijdag 3 juli van 10.30 tot 11.30 uur geven we informatie geven over feiten en fabels die er zijn over corona en besmetting en gaan we in op de dilemma’s in de praktijk.

Het webinar is interessant voor begeleiders, managers, gedragsdeskundigen en ouders en verwanten.

Kijk voor meer informatie en om je aan te melden op de VGN-website.