Bij Prinsenstichting kun je ook terecht voor tijdelijke opvang. Bijvoorbeeld voor overdag, in het weekend, vakantieopvang of logeren.

ODC Wegwijzer

Als je kind niet kan meekomen op een reguliere opvang of school vanwege zijn ontwikkeling of andere problemen, kun je terecht bij ODC Wegwijzer (Orthopedagogisch Dagcentrum). We helpen jou en je kind graag op weg. Met extra aandacht voor wie je kind is en behandeling die aansluit op wat jouw kind nodig heeft. Dit doen we samen met jou en een team van begeleiders en behandelaren zoals een fysiotherapeut, logopedist en ergotherapeut. Stap voor stap zorgen we dat jouw kind het beste uit zichzelf kan halen.

BSO+ Eigenwijzer

BSO+ Eigenwijzer is een buitenschoolse opvang voor kinderen met een extra zorgvraag. Hier doen kinderen gezamenlijke activiteiten zoals eten, drinken, koken, knutselen en spelletjes. De + achter BSO staat er niet voor niets. Want als jij het nodig hebt, zijn er aanpassingen mogelijk. Dit stemmen we samen met je ouders af. Op die manier heb jij een heerlijke en veilige plek om te spelen en worden je ouders even ontlast.

Logeren

Kinderen en (jong)volwassenen kunnen het hele jaar door een aantal dagen of weken bij Prinsenstichting logeren. Daar kun je doen wat je thuis doet of kun je meedoen aan de dagbesteding die wij bieden. Uiteraard onder begeleiding en met de zorg die jij nodig hebt. Een beschermde omgeving staat voorop! Terwijl jij aan het logeren bent, hebben je ouders thuis even de handen vrij en wat meer tijd voor elkaar of voor je broer(s) of zus(sen).

Zaterdagopvang

Tijdens de zaterdagopvang doen de kinderen allerlei activiteiten, zoals: buiten spelen, wandelen, knutselen, snoezelen of muziek maken en luisteren. Uiteraard onder begeleiding en met de zorg die jij nodig hebt. Plezier maken in een beschermde omgeving staat voorop!

Vakantieopvang

Genieten van een vakantie met gezellige gezamenlijke activiteiten en uitstapjes. Dat wil jij toch ook?
Zomers organiseert Prinsenstichting vakanties voor jou en andere (jong)volwassenen. Tijdens deze vakantie is er altijd wat te doen: zwemmen, uitstapjes of fijn samen een watergevecht houden. Kortom, een vakantie om nooit te vergeten. Uiteraard onder begeleiding en met de zorg die jij nodig hebt. Je ouders hebben dan thuis even de handen vrij en wat meer tijd voor elkaar of bijvoorbeeld voor je broer(s) of zus(sen).

Locaties

Locaties BSO Wasco
BSO+ Eigenwijzer

Doctor J.M. den Uyllaan 10 1442 VS Purmerend

BSO+ Eigenwijzer is een buitenschoolse opvang voor kinderen met een extra zorgvraag. Op de BSO+ Eigenwijzer doen kinderen gezamenlijke activiteiten zoals eten/drinken, koken, knutselen en spelletjes.

ODC Wegwijzer

Doctor J.M. den Uyllaan 10 1442 VS Purmerend

Veelgestelde vragen

Bel onze zorgconsulent van Bureau Cliëntondersteuning via (0299) 459 330 op maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 12.30 uur. Of gebruik het online aanmeldformulier om direct aan te melden.

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning weten precies of dit voor jouw situatie de beste oplossing is. Bel gerust naar (0299) 459 330 of gebruik het contactformulier.

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar (0299) 459 330 of gebruik het contactformulier.