Prinsenstichting biedt op diverse manieren zorg en ondersteuning aan mensen met een verstandelijke beperking. Er zijn diverse mogelijkheden om bij ons te wonen, dagbesteding of onderwijs te volgen. Voor onderzoek en behandeling kun je bij ons expertisecentrum Zodiak terecht.

Bij Prinsenstichting kijken we naar wat je nodig hebt om prettig te wonen. Door ons gevarieerde aanbod kunnen we een woning bieden die aansluit bij jouw niveau, wensen en mogelijkheden.

Het hebben van werk of het volgen van dagbesteding geeft betekenis aan je dagelijkse leven.

Mensen met een verstandelijke beperking kunnen voor onderzoek en behandeling terecht bij expertisecentrum Zodiak. De kracht van Zodiak zit in de samenwerking tussen de verschillende behandelaars.

Prinsenstichting heeft een bed beschikbaar om cliënten met een Wlz indicatie tijdelijk op te nemen voor observatie.

De Droomklas is een samenwerking tussen Prinsenstichting en de Martin Luther Kingschool (ZMLK).

Bij Prinsenstichting kun je ook terecht voor tijdelijke opvang. Of het nu overdag, in het weekend of tijdens de vakantie is.

Als school of werk voorbij zijn, is het tijd voor hobby's en activiteiten waar je andere mensen kunt ontmoeten.

Wetenschappelijk onderzoek binnen Prinsenstichting draagt bij aan het verbeteren van kwaliteit van zorg voor cliënten met een complexe zorgvraag.