Privacy

Beeldmateriaal

Beelden vertellen een verhaal soms veel beter dan alleen woorden. Wanneer iemand bij toeval wordt gefotografeerd, bijvoorbeeld tijdens een evenement, en herkenbaar op beeld staat, dan geldt voor deze foto geen portret en mag deze foto zonder toestemming worden gepubliceerd. Prinsenstichting streeft er echter naar alleen beeldmateriaal te gebruiken waar toestemming voor is. Dat is voor iedereen prettiger. Wanneer er toch beelden zijn gebruikt waarvoor geen toestemming is verleend, dan kan die persoon zelf of zijn of haar vertegenwoordiger een e-mail met een verzoek tot verwijdering sturen aan info@prinsenstichting.nl. Het is verboden om foto- en filmmateriaal dat op deze website is gepubliceerd zonder toestemming van Prinsenstichting te kopiëren, dupliceren of te downloaden.

Uitsluiting van aansprakelijkheid

Prinsenstichting is niet aansprakelijkheid voor enigerlei directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van deze website, het gebruik van (eventuele foutieve) informatie die door middel van deze website is verkregen of de tijdelijke onmogelijkheid om deze website te kunnen raadplegen.