AC Parel is een activiteitencentrum waar dagbesteding wordt gegeven aan mensen met een matig tot ernstig verstandelijke beperking en/of autisme. Ook ons bijzondere zwembad vind je in AC Parel.

Daarnaast is er een Speel-o-theek, een ruimte met een groot luchtkussen, een muziekruimte en een ruimte waar dramaklassen wordt gegeven. Naast de groepsactiviteiten is er ook ruimte voor een individuele activiteit; denk bijvoorbeeld aan fietsen, wandelen, computeren, puzzelen of boodschappen doen. Kortom, bij AC Parel ben je altijd in beweging!

Ga naar

Het hebben van werk of het volgen van dagbesteding geeft betekenis aan je dagelijkse leven.

Als school of werk voorbij zijn, is het tijd voor hobby's en activiteiten waar je andere mensen kunt ontmoeten.

Veelgestelde vragen

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang voor kinderen. Bekijk hier de opvangvormen. Ook is deeltijdverblijf mogelijk via Flexwonen

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar 088 513 23 61 of gebruik het contactformulier.