De afdeling Dienstverlening is een gezellige en veilige leerwerkplek op Kwadijkerpark 4. Alle stappen van bijvoorbeeld het verzenden van een mailing, het inbinden van readers, het gereed maken van een pallet met dozen of het bezorgen van de post kunnen hier op eigen tempo worden aangeleerd en uitgevoerd. Wij verrichten werkzaamheden voor opdrachtgevers binnen en buiten Prinsenstichting.

Soort dagbesteding

Arbeidsmatige dagbesteding in groepsverband.

Voor wie?

Cliënten met een licht verstandelijke beperking (LVB).
Cliënten met een matig verstandelijke beperking (MVB).

Wat bieden we?

Wij bieden afwisselende activiteiten aan die zoveel mogelijk bij de wensen en mogelijkheden van cliënten passen. Er worden geen eisen gesteld aan het werktempo. Afhankelijk van de cliënt wordt er gewerkt met een vast dag- en/of weekprogramma en vaste of incidentele werkzaamheden.

Er is veel contact met interne en externe klanten.

De begeleiders hebben ervaring met Autisme Spectrum Syndroom, disharmonisch profiel en moeilijk verstaanbaar gedrag.

Dagen: maandag t/m vrijdag
Tijden: 9.00 - 16.00 uur

Ga naar

Het hebben van werk of het volgen van dagbesteding geeft betekenis aan je dagelijkse leven.

Veelgestelde vragen

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang voor kinderen. Bekijk hier de opvangvormen. Ook is deeltijdverblijf mogelijk via Flexwonen

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar 088 513 23 61 of gebruik het contactformulier.