Eetcafé De Prins is een unieke dagbestedingslocatie. Het is een ontmoetingsruimte voor iedereen. Bezoekers kunnen hier genieten van een gratis kopje koffie of een glas limonade.

In het eetcafé kunnen de deelnemers achter de bar, in de keuken of in het café zelf werken. Je kunt klanten bedienen, koffie/thee schenken, lunchgerechten klaarmaken maar ook de voorraad beheren of schoonmaken. Je leert er om vriendelijk om te gaan met collega's en klanten. In eetcafé De Prins vinden regelmatig activiteiten plaats, er is altijd wat te doen.

Kun je niet goed tegen drukte of ben je te veel met eten en drinken bezig? Dan is het Eetcafé geen geschikte dagbestedingslocatie.

Ga naar

Het hebben van werk of het volgen van dagbesteding geeft betekenis aan je dagelijkse leven.

Veelgestelde vragen

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang voor kinderen. Bekijk hier de opvangvormen. Ook is deeltijdverblijf mogelijk via Flexwonen

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar 088 513 23 61 of gebruik het contactformulier.