Prinsenstichting heeft de nieuwe woningen om zich heen zien verrijzen en heeft inmiddels nieuwe buren gekregen. Een nieuwe fase van samen wonen op Kwadijkerpark is daarmee aangebroken. Er zijn nu al voorzieningen waar gebruikgemaakt van kan worden. En het is handig om te weten met wie je bij vragen contact op kunt nemen. Bekijk onderstaand overzicht voor meer informatie.

Eetcafé De Prins
Het eetcafé is een unieke dagbestedingslocatie. Het is een ontmoetingsruimte voor iedereen. Bezoekers kunnen hier genieten van een kopje koffie of een glas limonade.

Openingstijden: dagelijks van 09.00 - 15.30 uur (als onverwachts gesloten, hangt dit op de deur).

De Groene Hoek
Bij De Groene Hoek kun je openhaardhout, plantjes, groenten en allerlei producten van hout en andere materialen zoals bijvoorbeeld pindapoppetjes kopen. Zo nu en dan wordt een marktje georganiseerd. Wees van harte welkom!

Het Speelkasteel
In de rolstoelvriendelijke speeltuin tegenover Eetcafé De Prins kun je schommelen, glijden, muziek maken en nog veel meer.

Pannakooi
Tegenover Kwadijkerpark 2 kun je een balletje trappen in de pannakooi.

Contact
Het samen op Kwadijkerpark wonen is nieuw voor u en nieuw voor ons. Loopt u ergens tegenaan of heeft u een mooi initiatief of een goed idee? Neem vooral contact met ons op en vraag naar het regiosecretariaat.

Telefoonnummer 088 356 00 10
(maandag t/m vrijdag van 9 – 17 uur)