Seksualiteit is een wezenlijk onderdeel van mens zijn. Het is al vanaf je geboorte in ontwikkeling en hoort bij alle seizoenen van het leven. Als je in de zorg werkt als behandelaar, kom je seksuologische vraagstukken tegen. Je draagt als gedragswetenschapper bij aan het waarborgen van de seksuele gezondheid van cliënten. Met een training of individuele coaching kun je hier alles leren over seksualiteit bij (L)VB.

Training en advies

Doe een training of vraag individueel advies. Kies uit de mogelijkheden:

• Training Seksuologie in de zorg, voor artsen en gedragswetenschappers
  • Individuele supervisie voor gedragswetenschappers
  • Advies over seksuologische casuïstiek
  • Supervisie voor seksuologen NVVS en consulenten seksuele gezondheid i.o.
  • Een 3-daagse training voor begeleiders, met SKJ-accreditatie

Seksuoloog Daphne Kemner

De scholing wordt gegeven door Daphne Kemner, gedragswetenschapper-seksuoloog NVVS, supervisor NVVS en systemisch coach. Ze is verbonden aan Zodiak, het expertisecentrum van Prinsenstichting. Daphne geeft ook trainingen Persoonlijk leiderschap.

Video en folder

In deze video vertelt Daphne Kemner meer over seksuologie en de mogelijkheden om je kennis te vergroten.

Meer informatie kun je lezen ook lezen in deze folder.

Voor vragen en persoonlijk contact met Daphne kun je mailen naar zodiaksecretariaat@prinsenstichting.nl