Mensen met een verstandelijke beperking kunnen bij Zodiak terecht voor onderzoek en behandeling. Onze deskundigen kunnen je meer vertellen over welke behandelingen mogelijk zijn. Hier kun je een eerste indruk krijgen van de behandelmogelijkheden.

Bij Prinsenstichting hebben we een groot aanbod aan leerwerkplekken en dagbesteding, gericht op ontwikkeling en het uitbreiden van je vaardigheden. Meer weten? Bekijk hier onze mogelijkheden voor dagbesteding.

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang voor kinderen. Bekijk hier de opvangvormen. Ook is deeltijdverblijf mogelijk via Flexwonen

Bel onze zorgconsulent van Bureau Cliëntondersteuning via 088 513 23 60 (Wonen, Logeren en Deeltijdverblijf) of 088 513 23 61 (Dagbesteding en overige diensten) op maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 12.30 uur. Of gebruik het online aanmeldformulier om direct aan te melden.