Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang voor kinderen. Bekijk hier de opvangvormen. Ook is deeltijdverblijf mogelijk via Flexwonen

Bij Prinsenstichting kijken we naar wat je nodig hebt om prettig te wonen. Door ons gevarieerde aanbod kunnen we een woning bieden die aansluit bij jouw niveau, wensen en mogelijkheden. Kijk hier voor meer informatie over onze woonvormen.

Voor jongere kinderen hebben we een speciaal orthopedagogisch dagcentrum en een Droomklas. Kijk hier voor de mogelijkheden voor jonge kinderen.

Ben je (jong)volwassene? Dan kun je leren op onze dagbestedingslocaties en via onze leerwerktrajecten. Kijk hier voor de mogelijkheden van de leerwerktrajecten.

Je kunt een sport uitoefenen in clubverband en deelnemen aan activiteiten bij Prinsenstichting. Hier kun je meer lezen over onze faciliteiten.

Bij Prinsenstichting hebben we een groot aanbod aan leerwerkplekken en dagbesteding, gericht op ontwikkeling en het uitbreiden van je vaardigheden. Meer weten? Bekijk hier onze mogelijkheden voor dagbesteding.

Bij Prinsenstichting hebben we een groot aanbod aan leerwerkplekken, gericht op ontwikkeling en het uitbreiden van je vaardigheden. Hier kun je meer lezen over onze leerwerktrajecten.

Mensen met een verstandelijke beperking kunnen bij Zodiak terecht voor onderzoek en behandeling. Onze deskundigen kunnen je meer vertellen over welke behandelingen mogelijk zijn. Hier kun je een eerste indruk krijgen van de behandelmogelijkheden.

Neem gerust contact op met onze tandheelkundepraktijk. Deze is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur via (0299) 459 497 of stuur een e-mail naar tandheelkunde@prinsenstichting.nl.

De deskundige bij Zodiak (behandelcentrum van Prinsenstichting) kan door onderzoek een juiste diagnose te stellen. De deskundige gebruikt methoden om vast te stellen wat er met jou aan de hand is. Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met je mee welke mogelijkheden er zijn. Bel 088 513 23 61  of mail naar bcoextramuraal@prinsenstichting.nl.