Bij AC Abel Tasmanplein is van alles te doen. Er is een mooie samenwerking met een school in de buurt, een centrum voor ouderenzorg en de middenstand van winkelcentrum Weidevenne.

Ben je wat ouder en voel je je prettig in een veilige, warme omgeving? Dan zit je in de huiskamergroep helemaal op je plekje. Ben je creatief? Dan is de textielgroep of de weverij misschien iets voor jou. Of wil je graag helpen op een school in de buurt? Ook dat is mogelijk. Is horeca meer jouw ding? Dat kun je bij ons ook leren. We beginnen eenvoudig met het inschenken van koffie. Helemaal nieuw is onze computergroep. Hier leer je alles over computers en hoe je opdrachten kunt maken.

Ga naar

Het hebben van werk of het volgen van dagbesteding geeft betekenis aan je dagelijkse leven.

Veelgestelde vragen

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang voor kinderen. Bekijk hier de opvangvormen. Ook is deeltijdverblijf mogelijk via Flexwonen

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar 088 513 23 61 of gebruik het contactformulier.