No Limits helpt mensen op weg om zich te ontwikkelen met een baan in de logistiek, wasserette en groen.

Soort dagbesteding

Arbeidsmatige dagbesteding in groepsverband.

Voor wie?

Mensen met een licht verstandelijke beperking (LVB) en/of een licht psychiatrische beperking.
Mensen met een matig verstandelijke beperking (MVB) en/of een licht psychiatrische beperking.

Het is belangrijk dat je verkeersveilig bent en goed kunt fietsen.
Je krijgt werkkleding en werkschoenen van No Limits te leen.

Wat bieden we?

Wij bieden arbeidsmatige dagbesteding bij Prinsenstichting en bedrijven in de omgeving. De werkbegeleiders van No Limits maken afspraken met deze bedrijven en kijken welke werkzaamheden goed passen bij de deelnemers.

Samen met de werkbegeleider bespreek je wat jouw wensen zijn en welke werkzaamheden het best bij jou passen.
Er wordt een activiteitenplan opgesteld met een aantal doelen waaraan je gaat werken.
Als je op een gegeven moment zelfstandig kunt werken, dan is het ook mogelijk door te stromen naar begeleid werken met ondersteuning van een jobcoach.

Wasserette
Wil jij alles weten en leren over wassen, opvouwen en strijken? Dan is werken bij de wasserette echt iets voor jou.
Je werkt op locatie Nieuwe Gouw met 1 of 2 werkbegeleiders en 7 andere deelnemers.
Er wordt was gedaan voor de woningen en horecalocaties van Prinsenstichting en voor een B&B in Kwadijk.
Soms zijn er voor de afwisseling lichte productiewerkzaamheden.

Groen
Werk je graag buiten en ben je niet bang om vieze handen te krijgen? Dan is het werken bij Groen iets voor jou.
Vanuit locatie Nieuwe Gouw ga je met de bakwagen op pad samen met 1 werkbegeleider en 4 andere deelnemers.
Je werkt op verschillende locaties van Prinsenstichting en bij een B&B in Kwadijk.

Logistiek
Bij jij een echte duizendpoot en hou je van afwisseling? Dan is werken in de logistiek echt iets voor jou. Vanuit locatie Nieuwe Gouw ga je samen met 1 werkbegeleider en 4 andere deelnemers met de bakwagen op pad.
Je werkt dagdelen bij verschillende bedrijven en instellingen in de omgeving. Er wordt o.a. gewerkt bij de Zorgcirkel voor de linnendienst, de Big Bazar, Sligro en banketbakkerij Mastenbroek. Je kunt ook aan de slag als bakfietskoerier.

Werktijden: 9.00 - 15.30 uur

Ga naar

Het hebben van werk of het volgen van dagbesteding geeft betekenis aan je dagelijkse leven.

Veelgestelde vragen

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang voor kinderen. Bekijk hier de opvangvormen. Ook is deeltijdverblijf mogelijk via Flexwonen

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar 088 513 23 61 of gebruik het contactformulier.