Aan Schar 7 vind je ons dagbehandelingscentrum. Alle jongeren wonend aan de Schar kunnen hier voor het volgen van dagbesteding terecht. Zo zijn er een tweetal creatieve groepen waar o.a. met papier gewerkt wordt. Ook is er een houtlokaal en een afdeling tuin waar je naar hartenlust kunt grasmaaien, wieden, zaaien of gewoon lekker kunt zijn.

Ook worden er arbeidsmatige opdrachten uitgevoerd voor externe opdrachtgevers waarmee de jongeren een zakcentje kunnen verdienen. Daarnaast zijn er een aantal projecten buitenshuis (participerende dagbesteding) waar jongeren werken zoals bijv. in een zorgcentrum waar maaltijden rondgebracht worden en  in een bloemenzaak waar boeketten worden bezorgd. Ook worden er vanuit het dagbehandelingscentrum diverse cursussen aangeboden.

Bij de Schar helpen wij jou te groeien naar een eigen leven op een plek die past bij wat jij kunt en wilt.

Ga naar

Dienstverlening

Het hebben van werk of het volgen van dagbesteding geeft betekenis aan je dagelijkse leven.

Veelgestelde vragen

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang. Bekijk hier de opvangvormen.

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar (0299) 459 334 of gebruik het contactformulier.