Op donderdag 6 juni worden de Europese Verkiezingen gehouden. Bureau Verkiezingen van de gemeente Purmerend heeft in samenwerking met Prinsenstichting, net als vorig jaar, gezorgd voor een stembureau in Eetcafé De Prins, Kwadijkerpark 66 in Purmerend.

Het stembureau is voor iedereen toegankelijk; tussen 14.00 – 18.00 uur ben je van harte welkom om je stem uit te brengen.

Ook cliënten van Prinsenstichting kunnen hun stem uitbrengen. Via Scholing & Vorming krijgen zij uitleg over het belang van stemmen en hoe stemmen werkt.

Prokkelduo's
Net als vorig jaar hebben onze ervaringsdeskundigen zich aangemeld om als prokkelduo, een vrijwilliger mét en een vrijwilliger zonder beperking, op een stembureau in Haarlem, Wormer en Purmerend samen te werken. Ook in Eetcafé De Prins gaat wederom een prokkelduo samenwerken. We zijn super trots op deze mooie vorm van inclusie en diversiteit.

v.l.n.r. Jackie, Amy, Michaëlla, coach Rick, Romanja