BSO+ Eigenwijzer is een buitenschoolse opvang voor kinderen met een extra zorgvraag. Op de BSO+ Eigenwijzer doen kinderen gezamenlijke activiteiten zoals eten/drinken, koken, knutselen en spelletjes.

De + achter BSO staat er niet voor niets. Want als jij het nodig hebt, zijn er aanpassingen mogelijk. Dit stemmen we samen met je ouders af. Op die manier heb jij een heerlijke en veilige plek om te spelen en worden je ouders even ontlast. Wij ondersteunen kinderen zodanig dat ze op hun eigen wijze kunnen functioneren en zichzelf kunnen zijn. Wij wijzen de kinderen erop hoe zij het beste uit zichzelf kunnen halen. Ieder mens leeft op zijn eigen wijze en heeft hierbij een eigen 'wijzer' nodig.

Lees in onderstaande folder wat de mogelijkheden zijn bij BSO+ Eigenwijzer:

Lees hier het inspectierapport van de BSO+ Eigenwijzer.

Ga naar

Maikel Mairon En Liam Voor Folder En Social Media

Bij Prinsenstichting kun je ook terecht voor tijdelijke opvang. Of het nu overdag, in het weekend of tijdens de vakantie is.

Veelgestelde vragen

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang. Bekijk hier de opvangvormen.

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar (0299) 459 334 of gebruik het contactformulier.