Vacature details

1 tot 2 uur per week
Vrijwilliger
15 december 2023

Medezeggenschap van cliënten is een belangrijk item in de zorg en dienstverlening van Prinsenstichting. Medezeggenschap van cliënten is een middel bij uitstek om naar cliënten te luisteren en met hen te praten. De Medezeggenschapsraad bestaat uit gekozen cliënten en fungeert als adviesorgaan van de Medezeggenschapsraad.

Eén keer per maand op maandagochtend van 9.30 tot 11.30 uur komt de MZR bij elkaar. Voor het notuleren van deze vergadering zijn wij op zoek naar een vrijwilliger die hoofdzaken van bijzaken kan onderscheiden en deze op papier kan zetten. De coach van de MZR werkt jouw verslag verder uit.

Interesse?
Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Yvon Sattler via 06 220 287 57.