Bij Baanakker 15 wonen kinderen met een verstandelijke beperking. Na een rustperiode, bekijken we samen wie het kind is en wat het kind nodig heeft om zich verder te kunnen ontwikkelen.

De kinderen die er wonen hebben vaak een complexe ondersteuningsvraag waardoor het niet mogelijk is om begeleiding te bieden binnen de thuissituatie of binnen het pleeg- of opvanggezin. De leeftijd van de kinderen ligt tussen de 6 en 14 jaar, maar er zijn mogelijkheden om langer te blijven wonen. Daarna stromen de kinderen door naar een andere groep.

Ga naar

Als thuis wonen bij je ouders niet meer gaat, zijn er verschillende woningen voor kinderen en jongeren.

Veelgestelde vragen

Prinsenstichting kent meerdere mogelijkheden voor tijdelijke opvang voor kinderen. Bekijk hier de opvangvormen. Ook is deeltijdverblijf mogelijk via Flexwonen

Onze zorgconsulenten van Bureau Cliëntondersteuning kijken graag samen met jou welke ondersteuning thuis mogelijk is. Bel gerust naar 088 513 23 61 of gebruik het contactformulier.