Jaarverslagen
Prinsenstichting en Stichting Steun Prinsenstichting delen op deze pagina hun kwaliteitsrapporten en jaarverslagen.
Ben je benieuwd naar de kwaliteit van zorg bij Prinsenstichting? Kwaliteit begint met de vraag wat belangrijk is voor onze cliënten. Het landelijke Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg helpt ons bij het reflecteren op onze kwaliteit. In ons kwaliteitsverslag geven wij onze visie op kwaliteit en beschrijven we hoe wij de aandacht voor kwaliteit in onze organisatie borgen, meten, wat wij hiervan leren en wat wij gaan verbeteren. Daarnaast houden partijen zoals de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd en zorgkantoor toezicht op onze kwaliteit van zorg.
Over 2022 brengt Prinsenstichting het kwaliteitsrapport ‘Als je wilt leren, moet je
beginnen met luisteren’ uit.
Over de voorgaande jaren zijn deze kwaliteitsverslagen verschenen:
- 'Kwaliteit als bewegend proces; lerend vermogen, reflectie en transparantie’ Kwaliteitsrapport 2021
- 'Terugblik op Kwaliteit en meer in 2019' Visueel kwaliteitsverslag en Tekstversie kwaliteitsverslag
- 'Stilstaan bij je handelen is vooruitgang - 2020' Visueel kwaliteitsverslag en Tekstversie Kwaliteitsverslag en Magazine voor cliënten over Kwaliteit
Stichting Steun Prinsenstichting (SSP)
De Stichting Steun Prinsenstichting (SSP) werd op 16 december 1981 opgericht. De doelstelling van de stichting is het verwerven, beheren en beschikbaar stellen van gelden voor doeleinden ten behoeve van cliënten van Prinsenstichting. Hierbij kunt u denken aan alle cliënten of groepen cliënten.