Prinsenstichting biedt al ruim veertig jaar lang zorg en hulp aan mensen met een verstandelijke beperking in Purmerend en omgeving. In die periode is niet alleen de samenleving, maar ook onze blik op mensen met een verstandelijke beperking - en daarmee de zorg - veranderd.

Omdat de zorg aan mensen met een verstandelijke beperking met de jaren steeds complexer wordt, onderzoeken we sinds 2019 wat dat betekent voor de koers van Prinsenstichting. We kiezen ervoor om ons niet te laten verrassen door de ontwikkelingen, maar om de complexe zorg te omarmen en te bekijken welke consequenties dat heeft voor onze organisatie en de mensen die hier werken. In 2020 zijn we begonnen met de uitwerking van die koers. Dit strategisch plan is daarvan het resultaat.

Klik hier om het strategisch plan te bekijken