Wanneer je door de Breedstraat in het centrum van Purmerend wandelt, valt je al snel een gezellige kadoshop op. Op de gevel staat Fred’s Kadoshop & kunstatelier, Altijd anders. Een blik in de etalage, waar regelmatig iets nieuws te zien is, maakt dat je de winkel in wilt stappen om een kijkje te nemen.

KADOSHOP
De enthousiaste verkopers staan voor je klaar om je te adviseren in het maken van een keuze uit de vele unieke, handgemaakte (woon)accessoires en seizoen gebonden producten. Veel van deze producten zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking op de verschillende activiteitencentra van Prinsenstichting. Denk bijvoorbeeld aan prachtige kaarsen, handgeweven kussens en kleden, houtproducten en sierraden. Daarnaast is ook de collectie kunstwerken uit het aangrenzende schilder- en keramiekatelier te koop. Nieuw in het assortiment is het speelgoed met een knipoog naar het verleden. Denk bijvoorbeeld aan houten en blikken speelgoed. En natuurlijk niet te vergeten de ouderwetse gezelschapsspelletjes.

PASEN
Dat het binnenkort lente is, is goed te zien in de etalage van Fred's. Deze straalt veel gezelligheid uit. De kunstenaars hebben de afgelopen periode zeker niet stilgezeten en hebben prachtige werken in het thema Pasen gemaakt. Ben jij nog op zoek naar iets moois voor aan de muur of leuke (woon) accessoires om je paastafel mee te versieren? Ga dan echt even langs bij Fred's, Altijd anders.

Maak een afspraak voor een winkelbezoek via 06 824 943 53 of bel 0299 428 745.