Op woensdag 22 november zijn de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Bureau Verkiezingen van de gemeente Purmerend heeft in samenwerking met Prinsenstichting gezorgd voor een stembureau in Eetcafé De Prins, Kwadijkerpark 66. Het stembureau is toegankelijk voor iedereen; tussen 7.30 – 21.00 uur ben je van harte welkom om je stem uit te brengen.

Ook cliënten van Prinsenstichting kunnen hun stem uitbrengen. Voor wie nog niet weet waar hij of zij op moet stemmen, is een training georganiseerd.

Prokkelduo's
Net als vorig jaar hebben onze ervaringsdeskundigen zich aangemeld om als prokkelduo, een vrijwilliger mét en een vrijwilliger zonder beperking, op diverse stembureaus samen te werken. Ook in Eetcafé De Prins gaat een prokkelduo samenwerken. We zijn super trots op deze mooie vorm van inclusie en diversiteit.